Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken når man kjører mot Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen. Det er bare å følge stien igjennom skogen til du kommer ned til havet, deretter følger du havet helt til du kommer fram til ei stor flott strand som er Auvika. Denne turen er ca 1.67 km lang og fra start til endepunkt tar det rundt 15 minutter med roligt gange. Herfra kan du og følge havet videre helt til du ender opp ved den flotte stranda ved Hovdsundet

Denne turen starter i en sving i bakken når man kjører mot Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen. Det er bare å følge stien igjennom skogen til du kommer ned til havet, deretter følger du havet helt til du kommer fram til ei stor flott strand som er Auvika. Denne turen er ca 1.67 km lang og fra start til endepunkt tar det rundt 15 minutter med roligt gange. Herfra kan du og følge havet videre til du ender opp ved spektakulære Hovdsundet

• SLIK KOMMER DU DEG TIL STARTPUNKTET

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Strandtur til Auvika i Bodø

Turstien starter inn i skogen ved denne lille parkeringsplassen. Er det ikke plass her kan du parkere på den store plassen på toppen av veien

• TURLØYPA FRA START TIL ENDEPUNKT

Trykk på blink ikonet oppe i venstre hjørne for å aktivere din posisjon på mobilen. Du kan da se på kartet hvor du befinner deg i forhold til turløypa

• SLIK SER DET UT VED ENDEPUNKTET
Share on email

Svartskogen i Bodø

Langtur i Svartskogen i Bodø

Denne turen starter på parkeringa ved Maskinisten og går igjennom Svartskogen og tilbake til start. Turen er rundt 11.45 kilometer lang og tar ca 2 timer

Gammelveien mot Misvær

Langs gammelveien mot Misvær

Denne sykkelturen følger gammelveien som går mot Misvær lands fjorden. Total distanse er 6.51 km hver vei, noe som tar rundt 30 minutter med roligt tempo

Pallvatnet i Bodø

Fra Turisthytta til Pallvatnet

Denne turen starter ved Turisthytta i Bodø og følger stien bortover til Linken, derifra videre til Pallvatnet. Flott liten bynær tur for de som bor i Bodø sentrum

Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa på høyre side etter kraftstasjonen. Her er det ett grønt turskilt som viser hvor turløypa starter

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Fisketur til Nordfjorden

Fisketur til Nordfjorden i Sørfold

Denne turen går til brua over Nordfjorden i Sørfold Kommune. Her er det fine fiskeplasser hvor man kan få mange forskjellige fisketyper, hvis man er heldig

Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på en parkeringsplass i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Distansen herfra til toppen av fjellet er ca 5.58 kilometer