Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken når man kjører mot Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen. Det er bare å følge stien igjennom skogen til du kommer ned til havet, deretter følger du havet helt til du kommer fram til ei stor flott strand som er Auvika. Denne turen er ca 1.67 km lang og fra start til endepunkt tar det rundt 15 minutter med roligt gange. Herfra kan du og følge havet videre helt til du ender opp ved den flotte stranda ved Hovdsundet

Denne turen starter i en sving i bakken når man kjører mot Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen. Det er bare å følge stien igjennom skogen til du kommer ned til havet, deretter følger du havet helt til du kommer fram til ei stor flott strand som er Auvika. Denne turen er ca 1.67 km lang og fra start til endepunkt tar det rundt 15 minutter med roligt gange. Herfra kan du og følge havet videre til du ender opp ved spektakulære Hovdsundet

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Strandtur til Auvika i Bodø

Turstien starter inn i skogen ved denne lille parkeringsplassen. Er det ikke plass her kan du parkere på den store plassen på toppen av veien

Trykk på blink ikonet oppe i venstre hjørne for å aktivere din posisjon på mobilen. Du kan da se på kartet hvor du befinner deg i forhold til turløypa

Trappetur til Rallarbrakka

Fykantrappa i Meløy kommune

Denne turen går opp Fykantrappa i Meløy kommune, med Rallarbrakka som endepunkt. Trappene består av 1129 steg som går 300 meter oppover fjellsiden

Gammelveien mot Misvær

Langs gammelveien mot Misvær

Denne sykkelturen følger gammelveien som går mot Misvær lands fjorden. Total distanse er 6.51 km hver vei, noe som tar rundt 30 minutter med roligt tempo

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 meter over havet

Ospvika på Kjerringøy

Ospvika strand på Kjerringøy

Denne strandturen går til Ospvika som ligger nesten ytterst på Kjerringøy. Fra fergekaia på Misten er det 29 kilometers kjøring til Ospvika, som tar ca 30 min

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet

Valnesfossen i Bodø

Skogstur til Valnesfossen i Bodø

Dette er en flott liten skogstur som følger elva frem til Valnesfossen i Bodø. Turen er ca 1.63 km lang og tar rundt 22 minutter fra start til endepunktet