Skogstur til Tussvatnet

Denne turen starter på den store parkeringsplassen som ligger rett ved Soløyvannsveien ved Arlia. Herfra følger man veien nedover skogen til man kommer til ei bru, passer den og ta til venstre. Det er skiltet underveis så det er enkelt å finne fram til Tussvatnet. Denne løypa er omkring 3.74 km lang og tar ca 45 min. Det er skikkelig skogsvei hele veien så her kan man og sykle uten problemer. Innerst ved vatnet er det ett naust og en rasteplass som er endepunktet

Denne turen starter på den store parkeringsplassen som ligger rett ved Soløyvannsveien ved Arlia. Herfra følger man veien nedover skogen til man kommer til ei bru, passer den og ta til venstre. Det er skiltet underveis så det er enkelt å finne fram til Tussvatnet. Denne løypa er omkring 3.74 km lang og tar ca 45 min. Det er skikkelig skogsvei hele veien så her kan man og sykle uten problemer. Innerst ved vatnet er det ett rødt naust og en rasteplass som er endepunktet

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Skogstur til Tussvatnet i Bodø

Turen til Tussvatnet starter på parkeringa ved Arlia. Herfra følger man grusveien som går rett fram på høyre delen av bildet, så videre i skogen

Trykk på blink ikonet oppe i venstre hjørne for å aktivere din posisjon på mobilen. Du kan da se på kartet hvor du befinner deg i forhold til turløypa

Share on facebook
Share on email

Pallvatnet i Bodø

Fra Turisthytta til Pallvatnet

Denne turen starter ved Turisthytta i Bodø og følger stien bortover til Linken, derifra videre til Pallvatnet. Flott liten bynær tur for de som bor i Bodø sentrum

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Denne stranda ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden av veien

Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa på høyre side etter kraftstasjonen. Her er det ett grønt turskilt som viser hvor turløypa starter

Langsand på Sandhornøya

Langsand strand på Sandhornøya

Turen går til den største stranda på Sandhornøya i Gildeskål. Her finner du Langsand, ei lang brei strand som ligger i fine naturomgivelser under ett fjell

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Fisketur til Nordfjorden

Fisketur til Nordfjorden i Sørfold

Denne turen går til brua over Nordfjorden i Sørfold Kommune. Her er det fine fiskeplasser hvor man kan få mange forskjellige fisketyper, hvis man er heldig