Strandtur til Ausvika

Denne stranda ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett lite stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden av veien. Herfra går det en sti øverst i venstre hjørne av parkeringsplassen, følg denne stien ned til Ausvika. Fra parkeringa er det snaue 300 meter å gå, noe som tar rundt 5 minutter. Flott strand og utfluktsområde som ligger bare 15 minutters kjøring fra byen, noe som da også gjør den bra befolket på fine dager

Denne stranda ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett lite stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden av veien. Herfra går det en sti øverst i venstre hjørne av parkeringsplassen, følg denne stien ned til Ausvika. Fra parkeringa er det snaue 300 meter å gå, noe som tar rundt 5 minutter. Flott strand og utfluktsområde som ligger bare 15 min kjøring fra byen, noe som da også gjør den bra befolket på finværsdager

Strandtur til Ausvika i Bodø

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Slik ser parkeringsplassen ved Ausvika ut. Herfra følger man grusveien ned til havet. Det er snaue 300 meter å gå, noe som tar rundt 5 minutter

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 moh

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Padletur rundt Vågøya i Bodø

Denne padleturen starter ved Skjelstad utenfor Bodø sentrum og går rundt Vågøya, deretter tilbake til start. Distansen ender opp på 10 km

Svartskogen i Bodø

Langtur i Svartskogen i Bodø

Denne turen starter ved Maskinisten og går igjennom Svartskogen tilbake til start. Turen er rundt 11.45 kilometer lang og tar ca 2 timer

Blombakkfjellet i Bodø

Fjelltur til Blombakkfjellet

Denne fjellturen starter på parkeringa i enden av Vatnveien. Herfra går man opp til Heggmovatnet, over demninga og videre opp til Blombakkfjellet