Vinter på Kjerringøy i Bodø

Vinterlandskap fra Kjerringøy i Bodø kommune en kald vinterdag her og der ved havet. Bygningene på bildene er fra Kjerringøy gamle handelsted

Indre Lurfjellvatnet på Beiarfjellet

Dette er en lang tur som starter ved tunnelen ved Grønnlihågen på Beiarfjellet, herfra går man til Indre Lurfjellvatnet som ligger ca 10 km unna startpunktet

Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen til du kommer til stranda

Skogstur på Knaplundsøya

Skogstur på Knaplundsløya i Bodø

Denne turen starter ved kirke og museumsområdet før Saltstraumbrua og går til ett lite vann med en fin rasteplass, deretter opp en knaus til ett utsiktspunkt

Langsand på Sandhornøya

Langsand strand på Sandhornøya

Turen går til den største stranda på Sandhornøya i Gildeskål. Her finner du Langsand, ei lang brei strand som ligger i fine naturomgivelser under ett fjell

Fjelltur til Børnupen i Bodø

Børnupen ovenfor Børvatnet i Bodø

Turløypa starter på den nederste parkeringsplassen på grusveien opp møt Børvatnet, videre følger man en sti til venstre i skogen og deretter til Børnupen

Sykkeltur til Øvre Valnesfjord

Denne sykkelturen starter på en parkeringsplass på Bringslimarkveien og går opp til Hola i den øvre delen av Valnesfjord. Turen er ca 5 km hver vei