Vinter på Kjerringøy i Bodø

Vinterlandskap fra Kjerringøy i Bodø en kald vinterdag her og der ved havet. Bygningene på bildene er fra gamle Kjerringøy handelsted
Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua og videre

Nattmålstuva via Evjenrunden

Evjenrunden er 7.9 kilometer lang og går innom Nattmålstuva, her får man flott utsikt mot blant annet fjellene Børvasstindene og Sundstraumen

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Ausvika ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden

Skogstur på Skaug i Bodø

Skogstur til Forsan på Skaug

Denne turen starter på parkeringsplassen litt nedenfor grendehuset på Skaug. Herfra følger man stien igjennom skog og berg fram til Forsan

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til parkeringsplassen

Trappetur til Rallarbrakka

Fykantrappa i Meløy kommune

Turen opp til Fykantrappa er ikke lengre mulig å ta da den nå er stengt permanent. Her kan du se hvordan turen så ut mens trappa enda var åpen