Oversiktsvideo over Finnesfjellet

Oversiktsvideo av vakre Finnesfjellet i Gildeskål kommune. Toppen av dette fjellet er 506 moh, herfra får du en herlig utsikt i alle retninger
Video av Finnesfjellet i Gildeskål
Kjerringøy

Kjerringøy i Bodø kommune

Din guide til vakre Kjerringøy i Bodø kommune. Her finner du alt du trenger å vite om ferge og bussruter, spisesteder, attraksjoner, og mere

Vatnvatnet i Bodø

Padletur på Vatnvatnet i Bodø

Denne padleturen går en runde langs den øvre delen av Vatnvatnet i Bodø. Distansen på turen ender opp på 6.5 km, noe som tar ca 1.5 timer

Hovden i Bodø

Buktelangs til Hovden i Bodø

Denne fjæreturen starter på parkeringsplassen ved Mørkvedbukta like utenfor sentrum, herfra går du stien ned til havet og videre til veis ende

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Hovdsundet i Bodø

Havlangs til Hovdsundet i Bodø

Denne turen starter i bakken opp mot Mjelle og går langs havet til Auvika strand, og deretter videre til Hovdsundet. Løypa er litt over 3 km

Valnesfossen i Bodø

Skogstur til Valnesfossen i Bodø

Dette er en flott liten skogstur som følger elva frem til Valnesfossen i Bodø. Turen er ca 1.63 km lang og tar rundt 22 min fra start til endepunktet

Store Sandvika i Bodø

Fjærelangs til Store Sandvika

Denne turen starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Ruta er rundt 2.26 km lang og tar ca 45 minutter

Høgnakken på Straumøya i Bodø

Høgnakken på Straumøya

Turen starter på parkeringa ved Sundanveien på Straumøya, herfra går man skogsveien til første sving, opp bergene og videre til Høgnakken