Høstbilder fra Bodø og Fauske

Høstbilder tatt her og der i Bodø og Fauske kommune en overskyet dag. Disse bildene er fra Øvre Valnesfjord, Åseli, Tverlandet, og Saltstraumen
Share on facebook
Share on email

Gammelveien mot Misvær

Langs gammelveien mot Misvær

Denne sykkelturen følger gammelveien som går mot Misvær lands fjorden. Total distanse er 6.51 km hver vei, noe som tar rundt 30 minutter med roligt tempo

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Svartskogen i Bodø

Langtur i Svartskogen i Bodø

Denne turen starter på parkeringa ved Maskinisten og går igjennom Svartskogen og tilbake til start. Turen er rundt 11.45 kilometer lang og tar ca 2 timer

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Denne stranda ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden av veien

Blombakkfjellet i Bodø

Fjelltur til Blombakkfjellet

Denne fjellturen starter på parkeringa i enden av Vatnveien. Herfra går man opp til Heggmovatnet, over demninga og videre opp til Blombakkfjellet

Valnesfossen i Bodø

Skogstur til Valnesfossen i Bodø

Dette er en flott liten skogstur som følger elva frem til Valnesfossen i Bodø. Turen er ca 1.63 km lang og tar rundt 22 minutter fra start til endepunktet

Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på en parkeringsplass i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Distansen herfra til toppen av fjellet er ca 5.58 kilometer

Valnesvatnet i Bodø

Padletur rundt Valnesvatnet

Denne padleturen går langs land rundt Valnesvatnet i Bodø, noe som ender opp med en distanse på rundt 16.5 km og en padletid på omtrent 4 timer

Øvre Vatnvatnet i Bodø

Turløype til Øvre Vatnvatnet i Bodø

Dette er en flott liten tur som starter på det høyeste punktet på Vatnveien i Bodø og går bortover langs bart berg og ned til ei lita bukt ved Øvre Vatnvatnet