Fykantrappa i Meløy kommune

Fykantrappa og området rundt sett fra lufta. Trappa går 300 meter opp den bratte fjellsiden og består av 1129 steg, stengt for ferdsel nå
Vatnvatnet i Bodø

Padletur på Vatnvatnet i Bodø

Denne padleturen går en runde langs den øvre delen av Vatnvatnet i Bodø. Distansen på turen ender opp på 6.5 km, noe som tar ca 1.5 timer

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Ausvika ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden

Blombakkfjellet i Bodø

Fjelltur til Blombakkfjellet

Denne fjellturen starter på parkeringa i enden av Vatnveien. Herfra går man opp til Heggmovatnet, over demninga og videre opp til Blombakkfjellet

Skogstur på Evjen

Rusletur i skogen på Evjen

Flott liten skogstur som starter ved vanntårnet på Evjen, går en tur i sirkel og ender opp igjen ved utgangspunktet. Total distanse er 3.25 km

Trappetur til Rallarbrakka

Fykantrappa i Meløy kommune

Turen opp til Fykantrappa er ikke lengre mulig å ta da den nå er stengt permanent. Her kan du se hvordan turen så ut mens trappa enda var åpen

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 moh

Litlverivatnet i Rago nasjonalpark

Turen til Litlverivatnet i Rago nasjonalpark starter på en parkeringsplass ved Nordfjordelva, herfra følger man skogsveien og deretter en sti videre