Strandtur til Mjelle

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og svinger av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet. Herfra følger man stien ett stykke langs havet til du kommer til ei stor flott strand. Fra parkeringa er det rundt 1.38 km å gå, noe som tar omtrent 15 min. Flott liten tur med ett lekkert endepunkt hvor man kan bade i havet, for de som takler det. Her er det som regel mye folk på varme finværsdager om sommeren

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og svinger av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet. Herfra følger man stien ett stykke langs havet til du kommer til ei stor flott strand. Fra parkeringa er det rundt 1.38 km å gå, noe som tar omtrent 15 min. Flott liten tur med ett lekkert endepunkt hvor man kan bade i havet, for de som takler det. Her er det som regel mye folk på finværsdager om sommeren

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Strandtur til Mjelle i Bodø

Slik ser parkeringsplassen på Mjelle i Bodø ut. Herfra følger man grusveien og stien langs havet helt til man kommer til den borterste stranda

Trykk på blink ikonet oppe i venstre hjørne for å aktivere din posisjon på mobilen. Du kan da se på kartet hvor du befinner deg i forhold til turløypa

Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på en parkeringsplass i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Distansen herfra til toppen av fjellet er ca 5.58 kilometer

Kjerringøy

Kjerringøy i Bodø kommune

Din guide til vakre Kjerringøy i Bodø kommune. Her finner du alt du trenger å vite om fergeavganger, bussruter, spisesteder, attraksjoner, og turområder

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet

Tussvatnet i Bodø

Skogstur til Tussvatnet i Bodø

Denne skogsturen går til Tussvatnet i Bodø. Man starter turen ved Arlia og følger grusveien til man tar av inn i skogen, herfra følger man skogsveien videre

Finnesfjellet i Gildeskål

Finnesfjellet i Gildeskål kommune

Denne fjellturen starter på en liten parkeringsplass ved Finnes i Gildeskål. Herfra går man rundt 1.8 km i en time inntil man når toppen av Finnesfjellet

Padletur mellom Hjertøyene

Padletur mellom Hjertøyene i Bodø

Denne padleturen starter på stranda ved Kvalvika rett utenfor Bodø sentrum, krysser sundet og går rundt Hjertøyene. Distansen ender opp på ca 10 km

Skogstur på Skaug i Bodø

Skogstur til Forsan på Skaug

Denne turen starter på den store parkeringsplassen litt nedenfor grendehuset på Skaug. Herfra følger man stien igjennom skog og berg fram til Forsan

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 meter over havet