Strandtur til Mjelle

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og svinger av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet. Herfra følger man stien ett stykke langs havet til du kommer til ei stor flott strand. Fra parkeringa er det rundt 1.38 km å gå, noe som tar omtrent 15 min. Flott liten tur med ett lekkert endepunkt hvor man kan bade i havet, for de som takler det. Her er det som regel mye folk på varme finværsdager om sommeren

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og svinger av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet. Herfra følger man stien ett stykke langs havet til du kommer til ei stor flott strand. Fra parkeringa er det rundt 1.38 km å gå, noe som tar omtrent 15 min. Flott liten tur med ett lekkert endepunkt hvor man kan bade i havet, for de som takler det. Her er det som regel mye folk på finværsdager om sommeren

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Strandtur til Mjelle i Bodø

Slik ser parkeringsplassen på Mjelle i Bodø ut. Herfra følger man grusveien og stien langs havet helt til man kommer til den borterste stranda

Trykk på blink ikonet oppe i venstre hjørne for å aktivere din posisjon på mobilen. Du kan da se på kartet hvor du befinner deg i forhold til turløypa

Svartskogen i Bodø

Langtur i Svartskogen i Bodø

Denne turen starter på parkeringa ved Maskinisten og går igjennom Svartskogen og tilbake til start. Turen er rundt 11.45 kilometer lang og tar ca 2 timer

Sykkeltur til Øvre Valnesfjord

Denne sykkelturen starter på en parkeringsplass på Bringslimarkveien og går opp til Hola i den øvre delen av Valnesfjord. Turen er ca 5 km hver vei

Pallvatnet i Bodø

Fra Turisthytta til Pallvatnet

Denne turen starter ved Turisthytta i Bodø og følger stien bortover til Linken, derifra videre til Pallvatnet. Flott liten bynær tur for de som bor i Bodø sentrum

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang