Video fra en skogstur på Knaplundsøya

Slik ser det ut når man har kommet til veis ende på skogsturen på Knaplundsøya i Bodø. Turen starter på parkeringsplassen like ved kirka
Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua og videre

Valnesvatnet i Bodø

Padletur rundt Valnesvatnet

Denne padleturen går rundt Valnesvatnet i Bodø, noe som ender opp med en distanse på rundt 16.5 kilometer og en padletid på omtrent 4 timer

Nattmålstuva via Evjenrunden

Evjenrunden er 7.9 kilometer lang og går innom Nattmålstuva, her får man flott utsikt mot blant annet fjellene Børvasstindene og Sundstraumen

Kobbvatnet i Sørfold

Padletur rundt Kobbvatnet

Padleturen starter ved Kobbvatnet Camping i Sørfold og går langs land rundt hele Kobbvatnet. Total lengde på denne turen er omtrent 10 km

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 moh

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til parkeringsplassen