Vandring i Ráphesvárre i Sulitjelma

Fjellvandring i Ráhpesvárre som ligger i fjellene ovenfor Sulitjelma i Fauske kommune. Fint åpent landskap med noen små vatn underveis i løypa
Nature Sounds TV
Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går i skogen ved parkeringa til du kommer til stranda

Karsviksanden på Kjerringøy

Korsviksanden strand på Kjerringøy

Korsviksanden ligger rundt 3 km fra fergekaia på Kjerringøy. Når du nærmer deg vil du se ei stor strand på venstre siden, parkeringa er til høyre

Valnesfossen i Bodø

Skogstur til Valnesfossen i Bodø

Dette er en flott liten skogstur som følger elva frem til Valnesfossen i Bodø. Turen er ca 1.63 km lang og tar rundt 22 min fra start til endepunktet

Sykkeltur til Øvre Valnesfjord

Denne sykkelturen starter på en parkeringsplass på Bringslimarkveien og går opp til Hola i den øvre delen av Valnesfjord. Turen er ca 5 km

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Ausvika ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden

Store Sandvika i Bodø

Fjærelangs til Store Sandvika

Denne turen starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Ruta er rundt 2.26 km lang og tar ca 45 minutter

Skogstur på Knaplundsøya

Skogstur på Knaplundsløya i Bodø

Denne turen starter ved kirka før Saltstraumbrua og går til ett lite vatn med en fin rasteplass, deretter videre opp en knaus til ett utsiktspunkt

Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa til høyre etter kraftstasjonen. Ett grønt turskilt viser hvor turløypa starter