Stupene ovenfor Børvatnet i Bodø

Video av stupene som ligger ovenfor Børvatnet i Bodø kommune, filmet på en tur hvor man ender opp ved Børnupen. Her får man flott utsikt
Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Hovden i Bodø

Buktelangs til Hovden i Bodø

Denne fjæreturen starter på parkeringsplassen ved Mørkvedbukta like utenfor sentrum, herfra går du stien ned til havet og videre til veis ende

Kobbvatnet i Sørfold

Padletur rundt Kobbvatnet

Padleturen starter ved Kobbvatnet Camping i Sørfold og går langs land rundt hele Kobbvatnet. Total lengde på denne turen er omtrent 10 km

Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går i skogen ved parkeringa til du kommer til stranda

Vatnvatnet i Bodø

Padletur på Vatnvatnet i Bodø

Denne padleturen går en runde langs den øvre delen av Vatnvatnet i Bodø. Distansen på turen ender opp på 6.5 km, noe som tar ca 1.5 timer

Tverlandet natur reservat i Bodø

Tverlandet naturreservat i Bodø

Tverlandet naturreservat ligger mellom Ilstad og Godøynes utenfor Bodø. Man tar gammelveien fra Tverlandet mot Saltstraumen for å komme dit

Blombakkfjellet i Bodø

Fjelltur til Blombakkfjellet

Denne fjellturen starter på parkeringa i enden av Vatnveien. Herfra går man opp til Heggmovatnet, over demninga og videre opp til Blombakkfjellet

Litlverivatnet i Rago nasjonalpark

Turen til Litlverivatnet i Rago nasjonalpark starter på en parkeringsplass ved Nordfjordelva, herfra følger man skogsveien og deretter en sti videre