Storvika i Gildeskål sett ovenfra

Drone video av Storvika strand i Gildeskål kommune, lokalisert i Nord Norge. Fin lang og bred strand med god plass å boltre seg på varme sommerdager

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 meter over havet

Høgnakken på Straumøya i Bodø

Høgnakken på Straumøya

Denne turen starter på parkeringa ved Sundanveien på Straumøya, herfra går man skogsveien til første sving, opp bergene og videre til Høgnakken

Finnesfjellet i Gildeskål

Finnesfjellet i Gildeskål kommune

Denne fjellturen starter på en liten parkeringsplass ved Finnes i Gildeskål. Herfra går man rundt 1.8 km i en time inntil man når toppen av Finnesfjellet

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua, så videre i skogen

Skjelstad naturreservat i Bodø

Denne turen går til Skjelstad naturreservat som ligger ett lite stykke før Skaug i retning Festvåg. På langstrekka mot Kløkastad parkerer man langs veien

Litlverivatnet i Rago nasjonalpark

Turen til Litlverivatnet i Rago nasjonalpark i Sørfold starter på en parkeringsplass ved Nordfjordelva, herfra går man opp skogsveien og videre til vatnet

Øvre Vatnvatnet i Bodø

Turløype til Øvre Vatnvatnet i Bodø

Dette er en flott liten tur som starter på det høyeste punktet på Vatnveien i Bodø og går bortover langs bart berg og ned til ei lita bukt ved Øvre Vatnvatnet

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 meter over havet