Skogstur til Skivikvatnet på Straumøya

Oversiktsvideo over Skivikvatnet på Straumøya i Bodø. Fin skogstur å ta seg om sommeren og høsten, man kan og fortsette videre forbi vatnet

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Finnesfjellet i Gildeskål

Finnesfjellet i Gildeskål kommune

Denne fjellturen starter på en liten parkeringsplass ved Finnes i Gildeskål. Herfra går man rundt 1.8 km i en time inntil man når toppen av Finnesfjellet

Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen til du kommer til stranda

Sykkeltur til Øvre Valnesfjord

Denne sykkelturen starter på en parkeringsplass på Bringslimarkveien og går opp til Hola i den øvre delen av Valnesfjord. Turen er ca 5 km hver vei

Hovdsundet i Bodø

Havlangs til Hovdsundet i Bodø

Denne turen starter i bakken opp mot Mjelle og går langs havet til Auvika strand, og deretter videre til Hovdsundet. Denne turen er litt over 3 km lang

Storteinsvika på Straumøya

Fjærelangs på Straumøya i Bodø

Denne fjæreturen starter nede på en grusvei ved noen naust, herfra følger man fjæra rundt 3 km inntil man kommer til ei lita strand i bukta Storteinsvika

Skogstur på Skaug i Bodø

Skogstur til Forsan på Skaug

Denne turen starter på den store parkeringsplassen litt nedenfor grendehuset på Skaug. Herfra følger man stien igjennom skog og berg fram til Forsan

Valnesfossen i Bodø

Skogstur til Valnesfossen i Bodø

Dette er en flott liten skogstur som følger elva frem til Valnesfossen i Bodø. Turen er ca 1.63 km lang og tar rundt 22 minutter fra start til endepunktet