Sandfjellet i Bodø sett ovenfra

Slik ser det ut ved de 2 endepunktene på fjellturen som går langs Sandfjellet i Bodø, det borterste endepunktet er Storvarden, det nærmeste er ett stup

Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa på høyre side etter kraftstasjonen. Her er det ett grønt turskilt som viser hvor turløypa starter

Hovden i Bodø

Buktelangs til Hovden i Bodø

Denne fjæreturen starter på parkeringsplassen ved Mørkvedbukta like utenfor Bodø sentrum, herfra går du stien ned til havet og videre til veis ende

Indre Lurfjellvatnet på Beiarfjellet

Dette er en lang tur som starter ved tunnelen ved Grønnlihågen på Beiarfjellet, herfra går man til Indre Lurfjellvatnet som ligger ca 10 km unna startpunktet

Trappetur til Rallarbrakka

Fykantrappa i Meløy kommune

Denne turen går opp Fykantrappa i Meløy kommune, med Rallarbrakka som endepunkt. Trappene består av 1129 steg som går 300 meter oppover fjellsiden

Kobbvatnet i Sørfold

Padletur rundt Kobbvatnet

Denne padleturen starter ved Kobbvatnet Camping i Sørfold og går langs land rundt hele Kobbvatnet. Total lengde på denne turen er rundt 10 kilometer

Store Sandvika i Bodø

Fjærelangs til Store Sandvika

Denne turen starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Selve turen er rundt 2.26 kilometer lang og tar rundt 46 minutter

Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på en parkeringsplass i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Distansen herfra til toppen av fjellet er ca 5.58 kilometer

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 meter over havet

Svartskogen i Bodø

Langtur i Svartskogen i Bodø

Denne turen starter på parkeringa ved Maskinisten og går igjennom Svartskogen og tilbake til start. Turen er rundt 11.45 kilometer lang og tar ca 2 timer