Rundtomkring Bodø en høstdag

Naturbilder fra Bodø kommune tatt en fin solskinnsdag tidligt om høsten. Disse bildene er fra Bodøsjøen, Futelva, og Skjelstad

Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen til du kommer til stranda

Ospvika på Kjerringøy

Ospvika strand på Kjerringøy

Denne strandturen går til Ospvika som ligger nesten ytterst på Kjerringøy. Fra fergekaia på Misten er det 29 kilometers kjøring til Ospvika, som tar ca 30 min

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua, så videre i skogen

Fisketur til Nordfjorden

Fisketur til Nordfjorden i Sørfold

Denne turen går til brua over Nordfjorden i Sørfold Kommune. Her er det fine fiskeplasser hvor man kan få mange forskjellige fisketyper, hvis man er heldig

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 meter over havet

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 meter over havet

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet