Rundtomkring Bodø en høstdag

Naturbilder fra Bodø kommune tatt en fin solskinnsdag tidligt om høsten. Disse bildene er fra Bodøsjøen, Futelva, og Skjelstad

Pallvatnet i Bodø

Fra Turisthytta til Pallvatnet

Denne turen starter ved Turisthytta i Bodø og følger stien bortover til Linken, derifra videre til Pallvatnet. Flott liten bynær tur for de som bor i Bodø sentrum

Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen til du kommer til stranda

Kobbvatnet i Sørfold

Padletur rundt Kobbvatnet

Denne padleturen starter ved Kobbvatnet Camping i Sørfold og går langs land rundt hele Kobbvatnet. Total lengde på denne turen er rundt 10 kilometer

Fjelltur til Børnupen i Bodø

Børnupen ovenfor Børvatnet i Bodø

Turløypa starter på den nederste parkeringsplassen på grusveien opp møt Børvatnet, videre følger man en sti til venstre i skogen og deretter til Børnupen

Fisketur til Nordfjorden

Fisketur til Nordfjorden i Sørfold

Denne turen går til brua over Nordfjorden i Sørfold Kommune. Her er det fine fiskeplasser hvor man kan få mange forskjellige fisketyper, hvis man er heldig

Padletur rundt Vågøya i Bodø

Denne padleturen starter ved Skjelstad utenfor Bodø sentrum og går rundt vakre Vågøya, deretter tilbake til start. Distansen ender opp på rundt 10 kilometer

Hovdsundet i Bodø

Havlangs til Hovdsundet i Bodø

Denne turen starter i bakken opp mot Mjelle og går langs havet til Auvika strand, og deretter videre til Hovdsundet. Denne turen er litt over 3 km lang