Rundtomkring Bodø en høstdag

Naturbilder fra Bodø kommune tatt en fin og varm solskinnsdag tidligt om høsten. Disse bildene er fra Bodøsjøen, Futelva, og Skjelstad
Nature Sounds TV
Padletur mellom Hjertøyene

Padletur mellom Hjertøyene i Bodø

Denne padleturen starter på stranda ved Kvalvika rett utenfor Bodø sentrum, krysser sundet og går rundt Hjertøyene. Distansen endte på ca 10 km

Sjurnakken og Vågnakken

Sjurnakken og Vågnakken i Bodø

Denne turen starter litt forbi Tverlandet i retning Fauske. Fra parkeringsplassen i skogen går man først innom Sjurnakken og deretter til Vågnakken

Nattmålstuva via Evjenrunden

Evjenrunden er 7.9 kilometer lang og går innom Nattmålstuva, her får man flott utsikt mot blant annet fjellene Børvasstindene og Sundstraumen

Skjelstad naturreservat i Bodø

Denne turen går til Skjelstad naturreservat som ligger ett lite stykke før Skaug i retning Festvåg. På langstrekka mot Kløkastad parkerer man

Ingeborgfossen i Saltdal

Ingeborgfossen i Saltdal kommune

Turen til Ingeborgfossen i Saltdal starter på en parkeringsplass innerst ved Botvatnet. Herfra går man over hengebrua og følger stien videre

Gammelveien mot Misvær

Langs gammelveien mot Misvær

Denne sykkelturen følger gammelveien som går mot Misvær lands fjorden. Total distanse er 6.51 km hver vei, noe som tar rundt 30 minutter