Oversiktsvideo over Straumvatnet

Oversiktsvideo av Straumvatnet som ligger i Sørfold kommune i Nordland. Hvis du har en kajakk er det verdt å ta seg en runde rundt dette vakre vatnet

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Denne stranda ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden av veien

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua, så videre i skogen

Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på en parkeringsplass i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Distansen herfra til toppen av fjellet er ca 5.58 kilometer

Kjerringøy

Kjerringøy i Bodø kommune

Din guide til vakre Kjerringøy i Bodø kommune. Her finner du alt du trenger å vite om fergeavganger, bussruter, spisesteder, attraksjoner, og turområder

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover