Oversiktsvideo over Straumvatnet

Oversiktsvideo av Straumvatnet som ligger i Sørfold kommune i Nordland. Hvis du har en kajakk er det verdt å ta seg en runde rundt dette vakre vatnet
Share on facebook
Skype
Share on email

Skjelstad naturreservat i Bodø

Denne turen går til Skjelstad naturreservat som ligger ett lite stykke før Skaug i retning Festvåg. På langstrekka mot Kløkastad parkerer man langs veien

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua, så videre i skogen

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Nevelsfjorden på Kjerringøy

Denne ruta går rundt Nevelsfjorden på Kjerringøy i Bodø kommune. Distansen ender opp på omtrent 8.64 kilometer og tar ca 2.5 timer med noen pauser

Padletur mellom Hjertøyene

Padletur mellom Hjertøyene i Bodø

Denne padleturen starter på stranda ved Kvalvika rett utenfor Bodø sentrum, krysser sundet og går rundt Hjertøyene. Distansen ender opp på ca 10 km

Finnesfjellet i Gildeskål

Finnesfjellet i Gildeskål kommune

Denne fjellturen starter på en liten parkeringsplass ved Finnes i Gildeskål. Herfra går man rundt 1.8 km i en time inntil man når toppen av Finnesfjellet