Naturbilder

Naturbilder tatt både høyt og lavt på forskjellige turer her og der i Bodø og resten av Salten distriktet. Finn inspirasjon til din neste tur blant disse bildene
Nature Sounds TV
Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går i skogen ved parkeringa til du kommer til stranda

Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på parkeringa i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Herfra til toppen av fjellet er det ca 5.58 kilometer å gå

Padletur mellom Hjertøyene

Padletur mellom Hjertøyene i Bodø

Denne padleturen starter på stranda ved Kvalvika rett utenfor Bodø sentrum, krysser sundet og går rundt Hjertøyene. Distansen endte på ca 10 km

Blombakkfjellet i Bodø

Fjelltur til Blombakkfjellet

Denne fjellturen starter på parkeringa i enden av Vatnveien. Herfra går man opp til Heggmovatnet, over demninga og videre opp til Blombakkfjellet

Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa til høyre etter kraftstasjonen. Ett grønt turskilt viser hvor turløypa starter

Sandfjellet i Bodø

Storvarden på Sandfjellet i Bodø

Turen til Storvarden starter på parkeringa på toppen av Kvikstadheia. Herfra følger man fjellet til Storvarden, som er på det høyeste punktet

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 moh