Midnattsol golf på Bodø Golfpark

Bilder fra en runde midnattsol golf på Bodø Golfpark som ligger 15 minutters kjøring fra Bodø sentrum i Nordland. Området her heter Myklebostad

Pallvatnet i Bodø

Fra Turisthytta til Pallvatnet

Denne turen starter ved Turisthytta i Bodø og følger stien bortover til Linken, derifra videre til Pallvatnet. Flott liten bynær tur for de som bor i Bodø sentrum

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 meter over havet

Hovdsundet i Bodø

Havlangs til Hovdsundet i Bodø

Denne turen starter i bakken opp mot Mjelle og går langs havet til Auvika strand, og deretter videre til Hovdsundet. Denne turen er litt over 3 km lang

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Denne stranda ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden av veien

Hovden i Bodø

Buktelangs til Hovden i Bodø

Denne fjæreturen starter på parkeringsplassen ved Mørkvedbukta like utenfor Bodø sentrum, herfra går du stien ned til havet og videre til veis ende

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua, så videre i skogen