Midnattsol golf på Bodø Golfpark

Bilder fra en runde midnattsol golf på Bodø Golfpark som ligger 15 minutters kjøring fra Bodø sentrum i Nordland. Området her heter Myklebostad
Share on facebook
Skype
Share on email

Sykkeltur til Øvre Valnesfjord

Denne sykkelturen starter på en parkeringsplass på Bringslimarkveien og går opp til Hola i den øvre delen av Valnesfjord. Turen er ca 5 km hver vei

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Skogstur på Skaug i Bodø

Skogstur til Forsan på Skaug

Denne turen starter på den store parkeringsplassen litt nedenfor grendehuset på Skaug. Herfra følger man stien igjennom skog og berg fram til Forsan

Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa på høyre side etter kraftstasjonen. Her er det ett grønt turskilt som viser hvor turløypa starter

Mjelle i Bodø

Strandtur til Mjelle i Bodø

For å komme til Mjelle i Bodø kjører man forbi Skaug i retning Festvåg og tar av ved Mulstrand. Følg veien til du kommer til en stor parkeringsplass ved havet