Litlverivatnet i Rago nasjonalpark

Dronevideo av Litlverivatnet som ligger i Rago nasjonalpark i Sørfold. Det er en 5.5 kilometer lang skogstur for å komme seg opp til dette vatnet

Sjurnakken og Vågnakken

Sjurnakken og Vågnakken i Bodø

Denne turen starter litt forbi Tverlandet i retning Fauske. Fra parkeringsplassen i skogen går man først innom Sjurnakken og deretter til Vågnakken

Skogstur på Knaplundsøya

Skogstur på Knaplundsløya i Bodø

Denne turen starter ved kirke og museumsområdet før Saltstraumbrua og går til ett lite vann med en fin rasteplass, deretter opp en knaus til ett utsiktspunkt

Tussvatnet i Bodø

Skogstur til Tussvatnet i Bodø

Denne skogsturen går til Tussvatnet i Bodø. Man starter turen ved Arlia og følger grusveien til man tar av inn i skogen, herfra følger man skogsveien videre

Trappetur til Rallarbrakka

Fykantrappa i Meløy kommune

Denne turen går opp Fykantrappa i Meløy kommune, med Rallarbrakka som endepunkt. Trappene består av 1129 steg som går 300 meter oppover fjellsiden

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell til det begynner å gå nedover

Litlverivatnet i Rago nasjonalpark

Turen til Litlverivatnet i Rago nasjonalpark i Sørfold starter på en parkeringsplass ved Nordfjordelva, herfra går man opp skogsveien og videre til vatnet

Kjerringøy

Kjerringøy i Bodø kommune

Din guide til vakre Kjerringøy i Bodø kommune. Her finner du alt du trenger å vite om fergeavganger, bussruter, spisesteder, attraksjoner, og turområder