Kajakktur på Valnesvatnet i Bodø

Padletur på Valnesvatnet i Bodø en overskyet dag, med Falkflogvika som endepunkt. Dette er hvor elva fra Litlvatnet i Falkflog renner ut
Nature Sounds TV
Heggmokulpen i Bodø

Rusletur til Heggmokulpen i Bodø

Skogsturen til Heggmokulpen starter på den store parkeringa til høyre etter kraftstasjonen. Ett grønt turskilt viser hvor turløypa starter

Ingeborgfossen i Saltdal

Ingeborgfossen i Saltdal kommune

Turen til Ingeborgfossen i Saltdal starter på en parkeringsplass innerst ved Botvatnet. Herfra går man over hengebrua og følger stien videre

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell så langt man vil

Sandfjellet i Bodø

Storvarden på Sandfjellet i Bodø

Turen til Storvarden starter på parkeringa på toppen av Kvikstadheia. Herfra følger man fjellet til Storvarden, som er på det høyeste punktet

Sjurnakken og Vågnakken

Sjurnakken og Vågnakken i Bodø

Denne turen starter litt forbi Tverlandet i retning Fauske. Fra parkeringsplassen i skogen går man først innom Sjurnakken og deretter til Vågnakken

Padletur rundt Vågøya i Bodø

Denne padleturen starter ved Skjelstad utenfor Bodø sentrum og går rundt Vågøya, deretter tilbake til start. Distansen ender opp på 10 km

Karsviksanden på Kjerringøy

Korsviksanden strand på Kjerringøy

Korsviksanden ligger rundt 3 km fra fergekaia på Kjerringøy. Når du nærmer deg vil du se ei stor strand på venstre siden, parkeringa er til høyre