Fjelltur til Rønvikfjellet en vinterdag

Fjelltur på Rønvikfjellet en fin dag om vinteren, uten noe særligt til snø. Denne turen starter ved Turisthytta i Bodø og ender opp ved Pallvatnet
Store Sandvika i Bodø

Fjærelangs til Store Sandvika

Denne turen starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Ruta er rundt 2.26 km lang og tar ca 45 minutter

Valnesvatnet i Bodø

Padletur rundt Valnesvatnet

Denne padleturen går rundt Valnesvatnet i Bodø, noe som ender opp med en distanse på rundt 16.5 kilometer og en padletid på omtrent 4 timer

Skjelstad naturreservat i Bodø

Denne turen går til Skjelstad naturreservat som ligger ett lite stykke før Skaug i retning Festvåg. På langstrekka mot Kløkastad parkerer man

Høgnakken på Straumøya i Bodø

Høgnakken på Straumøya

Turen starter på parkeringa ved Sundanveien på Straumøya, herfra går man skogsveien til første sving, opp bergene og videre til Høgnakken

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Bestefarvarden i Bodø

Rusletur opp til Bestefarvarden i Bodø, lokalisert like utenfor sentrum. Fra parkeringsplassen til Bestefarvarden er det 1 kilometer hver vei

Litlverivatnet i Rago nasjonalpark

Turen til Litlverivatnet i Rago nasjonalpark starter på en parkeringsplass ved Nordfjordelva, herfra følger man skogsveien og deretter en sti videre

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua og videre