Dronevideo av Kobbvatnet i Sørfold

Oversiktsvideo av Kobbvatnet i Sørfold, filmet midt over vatnet. Dette er en veldig fin plass å ta seg en kajakktur, med mye vakker natur å se på
Nature Sounds TV
Mjønesfjellet i Bodø

Fjelltur til Mjønesfjellet i Bodø

Turen til Mjønesfjellet starter på parkeringa i skogen til venstre ved Vatnveiens ende. Herfra til toppen av fjellet er det ca 5.58 kilometer å gå

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 moh

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 moh

Trappetur til Rallarbrakka

Fykantrappa i Meløy kommune

Turen opp til Fykantrappa er ikke lengre mulig å ta da den nå er stengt permanent. Her kan du se hvordan turen så ut mens trappa enda var åpen

Skjelstad naturreservat i Bodø

Denne turen går til Skjelstad naturreservat som ligger ett lite stykke før Skaug i retning Festvåg. På langstrekka mot Kløkastad parkerer man

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Ausvika ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden