Drone video av Store Sandvika

Store Sandvika utenfor Tverlandet i Bodø kommune. Denne flotte turen langs fjæra er ca 2.32 km fra startpunktet til endepunktet i bukta
Drone video av Store Sandvika i Bodø
Nature Sounds TV
Sandfjellet i Bodø

Storvarden på Sandfjellet i Bodø

Turen til Storvarden starter på parkeringa på toppen av Kvikstadheia. Herfra følger man fjellet til Storvarden, som er på det høyeste punktet

Sjurnakken og Vågnakken

Sjurnakken og Vågnakken i Bodø

Denne turen starter litt forbi Tverlandet i retning Fauske. Fra parkeringsplassen i skogen går man først innom Sjurnakken og deretter til Vågnakken

Svartskogen i Bodø

Langtur i Svartskogen i Bodø

Denne turen starter ved Maskinisten og går igjennom Svartskogen tilbake til start. Turen er rundt 11.45 kilometer lang og tar ca 2 timer

Nattmålstuva via Evjenrunden

Evjenrunden er 7.9 kilometer lang og går innom Nattmålstuva, her får man flott utsikt mot blant annet fjellene Børvasstindene og Sundstraumen

Strandtur til Ausvika

Strandtur til Ausvika i Bodø

Ausvika ligger på nordsiden av Bodø i retning Festvåg. Ett stykke etter Løpsmarka svinger man av på en stor parkeringsplass på venstresiden