Drone video av Store Sandvika

Store Sandvika utenfor Tverlandet i Bodø kommune. Denne flotte turen langs fjæra er ca 2.32 km fra startpunktet til endepunktet i bukta
Drone video av Store Sandvika i Bodø
Nature Sounds TV
Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går i skogen ved parkeringa til du kommer til stranda

Nevelsfjorden på Kjerringøy

Denne ruta går rundt Nevelsfjorden på Kjerringøy i Bodø. Distansen ender opp på omtrent 8.64 kilometer og tar ca 2.5 timer med noen pauser

Blåfjell i Bodø

Bergvandring langs Blåfjell i Bodø

Turløypa starter på parkeringsplassen på toppen av Kvikstadheia, herfra går man opp fjellsiden og følger ryggen bortover Blåfjell så langt man vil

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Kobbvatnet i Sørfold

Padletur rundt Kobbvatnet

Padleturen starter ved Kobbvatnet Camping i Sørfold og går langs land rundt hele Kobbvatnet. Total lengde på denne turen er omtrent 10 km