Børvasstindene og Øvre Åselivatnet

Slik ser det ut i området ved Øvre Åselivatnet som ligger i Bodø kommune. Her kan man enten ha turens endepunkt som inner eller yttersiden
Sjurnakken og Vågnakken

Sjurnakken og Vågnakken i Bodø

Denne turen starter litt forbi Tverlandet i retning Fauske. Fra parkeringsplassen i skogen går man først innom Sjurnakken og deretter til Vågnakken

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter videre til Skautuva som ligger 626 moh

Tussvatnet i Bodø

Skogstur til Tussvatnet i Bodø

Denne skogsturen går til Tussvatnet i Bodø. Man starter turen ved Arlia og følger grusveien til man tar av inn i skogen, herfra følger man skogsveien

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 kilometer lang

Skogstur langs Futelva

Skogstur langs Futelva i Bodø

Denne skogsturen starter på parkeringsplassen ved Soløyvannsveien på Mørkved. Herfra tar man stien ned til elva og følger den til brua og videre