Biltur oppover fjellene i Sulitjelma

Biltur oppover fjellene i Sulitjelma en litt overskyet dag om høsten. Dette er en fin biltur, men den egner seg best sent på året, da snøen ligger lenge her
Share on facebook
Share on email

Auvika strand i Bodø

Strandtur til Auvika i Bodø

Denne turen starter i en sving i bakken opp i retning Mjelle, herfra følger du stien som går inn i skogen ved parkeringsplassen til du kommer til stranda

Hovden i Bodø

Buktelangs til Hovden i Bodø

Denne fjæreturen starter på parkeringsplassen ved Mørkvedbukta like utenfor Bodø sentrum, herfra går du stien ned til havet og videre til veis ende

Storvika strand i Gildeskål

Strandtur til Storvika i Gildeskål

Denne turen går til Storvika i Gildeskål kommune. Dette er ei stor og fin strand med god plass og en flott sandbunn som strekker seg langt utover havet

Vatnvatnet i Bodø

Padletur på Vatnvatnet i Bodø

Denne padleturen går en runde langs den øvre delen av Vatnvatnet i Bodø. Distansen på turen ender opp på rundt 6.5 km, noe som tar ca 1 time og 30 min

Finnkonnakken i Bodø

Fjelltur til Finnkonnakken i Bodø

Denne fjellturen går til Finnkonnakken i Bodø. Dette er en flott liten topptur som passer for de fleste, med høyeste punkt på snaue 518 meter over havet

Valnesvatnet i Bodø

Padletur rundt Valnesvatnet

Denne padleturen går langs land rundt Valnesvatnet i Bodø, noe som ender opp med en distanse på rundt 16.5 km og en padletid på omtrent 4 timer

Skjelstad naturreservat i Bodø

Denne turen går til Skjelstad naturreservat som ligger ett lite stykke før Skaug i retning Festvåg. På langstrekka mot Kløkastad parkerer man langs veien