Fjærelangs til Store Sandvika

Denne turen starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Kjør gammelveien fra Tverlandet i retning Saltstraumen og parkerer ved siden av veien ett stykke forbi Godøynes. Selve turen er rundt 2.26 kilometer lang og tar rundt 46 minutter hvis man tar seg god tid og nyter omgivelsene. Mestparten av denne turen går på berg, med unntak av noen steinområder her og der i fjæra. Flott liten og enkel tur å ta når det er varmt og godt

Turløypa starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Kjør gammelveien fra Tverlandet i retning Saltstraumen og parkerer ved siden av veien ett stykke forbi Godøynes. Selve turen er rundt 2.26 kilometer lang og tar rundt 46 min hvis man tar seg god tid og nyter omgivelsene. Mestparten av denne turen går på berg, med unntak av noen steinområder her og der i fjæra. Fin liten enkel tur å ta når det er varmt og godt om sommeren

Store Sandvika i Bodø
Fjærelangs til Store Sandvika

Se på kartet ovenfor hvor startpunktet for denne turen er, fyll det så inn på nytt manuelt hvis det trengs når du lager kjøreruten på mobiltelefonen

Fjæreturen til Store Sandvika starter her. Gå ned til havet og fortsett videre langs fjæra mot høyre helt til du kommer til bukta Store Sandvika

Trykk på blink ikonet oppe i venstre hjørne for å aktivere din posisjon på mobilen. Du kan da se på kartet hvor du befinner deg i forhold til turløypa

Fjærelangs til Store Sandvika

Her er de nyeste turforslagene

Ingeborgfossen i Saltdal

Ingeborgfossen i Saltdal kommune

Turen til Ingeborgfossen i Saltdal starter på en parkeringsplass innerst ved Botvatnet. Herfra går man over hengebrua og følger stien videre

Nattmålstuva via Evjenrunden

Evjenrunden er 7.9 kilometer lang og går innom Nattmålstuva, her får man flott utsikt mot blant annet fjellene Børvasstindene og Sundstraumen

Skogstur på Evjen

Rusletur i skogen på Evjen

Flott liten skogstur som starter ved vanntårnet på Evjen, går en tur i sirkel og ender opp igjen ved utgangspunktet. Total distanse er 3.25 km

Bestefarvarden i Bodø

Rusletur opp til Bestefarvarden i Bodø, lokalisert like utenfor sentrum. Fra parkeringsplassen til Bestefarvarden er det 1 kilometer hver vei

Gammelveien mot Misvær

Langs gammelveien mot Misvær

Denne sykkelturen følger gammelveien som går mot Misvær lands fjorden. Total distanse er 6.51 km hver vei, noe som tar rundt 30 minutter

Skautuva i Bodø

Fjelltur til Skautuva i Bodø

Denne turen starter på Skaug i Bodø og går opp til Skaugskaret, derfra tar man til høyre og fortsetter til Skautuva som ligger 626 moh

Steigtind i Bodø

Topptur til Steigtind i Bodø

Turen starter på Skaug og går til Skaugskaret, derfra tar man til venstre og fortsetter videre til Steigtind. Denne ruta er rundt 5.8 km lang

Hovden i Bodø

Buktelangs til Hovden i Bodø

Denne fjæreturen starter på parkeringsplassen ved Mørkvedbukta like utenfor sentrum, herfra går du stien ned til havet og videre til veis ende

Ingeborgfossen i Saltdal

Ingeborgfossen i Saltdal kommune

Store Sandvika i Bodø

Fjærelangs til Store Sandvika

Denne turen starter ett stykke forbi Tverlandet og går til ei bukt som heter Store Sandvika. Ruta er rundt 2.26 km lang og tar ca 45 min